sâmbătă, 8 septembrie 2007

In loc de introducere…

Locuiesc in Bruxelles de mai bine de 10 ani. Am avut sansa sa lucrez inca de la inceput in fascinanta lume a afacerilor europene, urmarind cu mare interes constructia comunitara de la centru.

Prin natura muncii pe care o desfasor la Bruxelles am intalnit si schimbat opinii cu mii de persoane din capitala europeana, unii lucrand in institutii europene, altii desfasurandu-si activitatea in misiuni diplomatice, reprezentante regionale, corporatii, grupuri de interese industriale, sindicate, firme de consultanta, camere de comert si industrie, organizatii nonguvernamentale sau trusturi de presa. La sfarsitul anilor ’90 Bruxelles-ul era un loc in care romanii isi faceau simtita prezenta foarte discret. Progresiv ei au intrat pe “piata de Bruxelles”, iar acum nu mai surprinde pe nimeni prezenta noastra aici.

Legatura cu Romania a fost o prioritate a activitatii mele de la Bruxelles. Internetul mi-a dat posibilitatea sa fiu conectat la dezvoltarile europene ale Romanie, iar provocarea oferita de noua dimesiune – cea de a lansa un blog pe teme europene – am analizat-o de cateva luni. Am discutat aceasta idee cu doamna profesoara Mihaela Lutas cu care cooperez de 5 ani in special prin intermediul “Casei Europei” Cluj. Am convenit ca o exprimare libera, utilizand tehnologia web 2.0, e indicata pentru a trimite si noi semnale dezbaterii despre Romania si Uniunea Europeana, incercand sa observam si un impact posibil pe structura locala clujeana.

Promitem sa publicam mesaje saptamanal, in special dupa un week end, iar daca dumneavoastra ne veti semnala teme interesante de discutii vom incerca sa ne aducem si noi modesta contributie.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sincere felicitari pentru initiativa! Succes in continuare!

Sandu Zamfirescu
Secretar general - EUROLINK-Casa Europei