vineri, 2 decembrie 2011

Produse ale “afacerilor europene”

Îmi place sã mã definesc ca intraprenor în afacerile europene. Cu voie sau fãrã voie, prin natura muncii pe care o prestez, am devenit un expert în “harta Bruxelles-ului european”, încercând acum chiar sã-i ghidez pe cei interesaţi în a gãsi un loc de muncã în capitala comunitarã.

Înainte de a prelua funcţia de Director pentru Europa la EurActiv, interacţionasem vreo 10 ani cu federaţiile industriale, firme de consultanţã, regiunile reprezentate la Bruxelles sau ONG-uri. Mi-am dat seama cã este o nişa pe piaţa şi am lansat în 2010 ideea unui nou produs EU Federation Knowledge Programme, prin care principalele agenţii de PR/PA din Bruxelles prezintã structurat responsabililor cu comunicarea din grupurile de interese subiecte precum noi tehnici de lobby, dinamica presei europene sau “digitalizarea” în afacerile europene.

Mã bucur sã observ cã dupã succesul de anul acesta, programul se extinde şi anul viitor.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: