marți, 22 mai 2012

Diaspora şi alegerile locale din România


Cineva zicea cã adevãrata politicã este politica localã. Inclin sã-i dau dreptate. Cred cu tãrie cã alegerile locale din România sunt deosebit de importante pentru românii din Diaspora. Lor le pasă cine are grijã de oraşul sau judeţul în care au copilărit, cine sunt responsabilii sistemului în care trăiesc rudele şi prietenii lor.

Am fost recent la Cluj sã mã alatur colegilor mei de la PSD Cluj în “lupta lor electoralã” pentru alegerile locale din 10 iunie. Un eveniment extraordinar de lansare a candidaţilor la care am participat cu mare plãcere.

Urmãresc cu mare atenţie dezvoltãrile Clujului şi mã voi implica şi pe viitor pentru binele comunitãţii în care m-am nãscut, aşa cum am facut-o şi în toamna lui 2011.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: