joi, 24 mai 2012

Oamenii – adevărata bogăţie


Un bun manager trebuie să conştientizeze faptul că oamenii cu care lucrează – “oamenii lui” - sunt adevărata mândrie a companiei, resursa cea mai importantă pentru realizarea scopurilor propuse.

Nu numai că “dă bine” un astfel de discurs, dar crearea unui spaţiu de muncă bazat pe acest principiu este esenţială, reuşind să însufleţească orice angajat. Managerii performanţi, conform materialului Cariere, sunt cei care “obţin profitabilitate în mod constant, deoarece ei asigură o conexiune cu ceva ... dincolo de profit. Ei văd rezultatul muncii lor în viaţa fiecărei persoane din echipa pe care o conduc”.

Acelaşi material prezintă şi cele 12 condiţii ale unui loc de muncă excelent:
  1. Ştiu ce se aşteaptă de la mine la locul de muncă;
  2. Am echipamentul şi materialele necesare pentru a-mi face munca corect;
  3. La locul meu de muncă am posibilitatea să fac ceea ce ştiu să fac cel mai bine, zi de zi;
  4. În ultimele 7 zile am fost lăudat pentru munca mea bine făcută;
  5. Managerului meu sau altei persoane de la locul de muncă pare să-i pese de mine ca om;
  6. E cineva la locul de muncă care mă încurajează să mă dezvolt;
  7. La locul meu de muncă, opiniile mele par să conteze;
  8. Misiunea sau ţelul companiei mele mă fac să simt că munca mea este importantă;
  9. Colegii mei sunt devotaţi să facă o muncă de calitate;
  10. La locul meu de muncă am un prieten foarte bun;
  11. În ultimele 6 luni, cineva de la locul meu de muncă a discutat cu mine despre progresul meu;
  12. În ultimul an am avut posibilităţi la locul meu de muncă să învăţ şi să mă dezvolt.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: