duminică, 7 octombrie 2012

AEGEE - un brand de Bruxelles

In aprilie 1997 candidatura mea pentru Comitetul Director al AEGEE-Europe a fost votatã favorabil de cãtre Adunarea Generalã a celor aproximativ 1.000 de delegaţi, veniţi din 250 centre universitare. Ca mandat european, m-am implicat în special în dezvoltarea imaginii asociaţiei la Bruxelles.

Era de datoria mea ca AEGEE să îşi facă auzită vocea în capitala europeană. Pe lângă înnoirea bazei de date cu contactele jurnaliştilor, în special din presa europeană (European Voice, Agence Europe, Uniting Europe, Europolitique, BBC, La Libre Belgique), instituţii europene şi organizaţii neguvernamentale, am organizat o conferinţă de presã la sediul AEGEE pentru a atrage atenţia media asupra programelor educaţionale europene. Una dintre preocupările mele era păstrarea relaţiei cu “veteranii AEGEE”, care deja la vremea aceea ocupau poziţii importante în domeniul afacerilor europene.

Eforturile depuse, în cei doi ani de Birou Executiv, au fost răsplăte prin succesul AEGEE. Îmi place să cred că AEGEE este azi ceea ce este şi datorită echipei din 1997-1999, din care am făcut cu mândrie parte.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: