vineri, 20 decembrie 2013

Dan LUCA – expunerea ideilor prin intermediul presei locale româneşti: Făclia de Cluj, Ziarul Prahova, Ziarul Argeşul, Jurnal de Dâmboviţa


În acest an am desfăşurat cea mai amplă activitate de comunicare prin intermediul corespondenţelor de la Bruxelles către presa locală românească. 

Relaţia excepţională pe care o am cu ziarul Făclia se demonstrează şi prin cele peste 16 apariţii în care am încercat să aduc valoare adăugată din capitala europei, pe teme de interes nu doar pentru cei pasionaţi de afacerile europene, ci importante a fi înţelese şi de simpulul cetăţean. Am primit de asemenea suportul echipei ziarului clujean în anunţarea tuturor evenimentelor pe care le-am organizat la Cluj.

Am început mai timid colaborarea cu publicaţii locale din alte judeţe ale ţării, însă până în present, publicând acum sămpămânal, s-au acumulat peste 23 de materiale semnate pentru ziarul Argeşul, mai mult de 20 de articole apărute în ziarul Prahova şi nu mai puţin de 22 în Jurnal de Dâmboviţa.

Aceste materiale au apărut atât în varianta tipărită şi distribuită la punctele de difuzare a presei, cât şi în format online, pe site-urile publicaţiilor Făclia de Cluj, Ziarul Prahova, Ziarul Argeşul şi Jurnal de Dâmboviţa.

În speranţa că informaţiile pe care le-am cuprins au adus valoare adăugată dezbaterilor din România, mulţumesc mult tuturor celor care apreciază această muncă!

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: