marți, 10 decembrie 2013

Dan LUCA – în direct la TVH la emisiunea Restart România


Fiind aceste zile la Bucureşti, o surpriză plăcută pentru mine a fost invitaţia pe care am primit-o de a participa în direct la emisiunea “Restart România”, realizată de Camelia Spătaru, la TVH.

Am avut astfel ocazia de a discuta situaţia Diasporei şi cum poate aceasta oferi valoare adăugată dezvoltării României. Am subliniat că nu există două Românii, şi trebuie găsite cele mai bune variante de a relaţiona cu românii care au plecat din ţară, ceea ce împreună cu colegii PSD încercăm din 2008, când am primit sprijinul lui Titus Corlăţeanu, actualul ministru, în înfiinţarea PSD Bruxelles.

Trebuie conştientizat faptul că românii din Diaspora contează pentru România. Într-o eră a globalizării, frontiera nu este la fel de dură, şi eu încurajez tinerii care doresc să iasă din România, să revină în doi-trei ani în ţară, cu mult mai multă expertiză şi experienţă profesională.

În a doua parte a emisiunii, am aşezat în contextul actual european şi global, reacţiile vis-à-vis de munictorii români şi bulgari, din partea anumitor lideri din Marea Britanie.

Dan LUCA / Bucureşti

Niciun comentariu: