duminică, 22 decembrie 2013

Dan LUCA – prezenţă constantă la televiziunile locale româneşti în 2013


La fel de importantă a fost pentru mine în acest an participarea la televiziunile locale: Realitatea TV Cluj, Prahova TV şi Jurnal de Dâmboviţa TV.

Realitatea TV Cluj mi-a oferit prilejul de a mă adresa de două ori în acest an clujenilor, prin intermediul emisiunii “Clujul în realitate”, realizată de Mihai Hurezeanu.

La Prahova TV am avut 6 apariţii în 2013, la emisiunea lui Marius Visarion “A 4-a putere”, dar şi mai ales la “Subiectul zilei”, cu Violeta Stoica, unde deja mă simt ca şi acasă.

De asemenea, Jurnal de Dâmboviţa TV a transmis înregistrarile video-interviurilor pe care le-am realizat în această toamnă, în paralel cu publicarea lor în varianta online şi print.

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: