sâmbătă, 9 mai 2015

Ziua Europei şi 2500 mesaje pe blogul Casei Europei


Mă bucur să public mesajul de blog cu numărul 2500, chiar astazi, de Ziua Europei.

Am început să scriu despre România europeană pe Blogul Casa Europei în toamna anului 2007, şi de atunci am avut ocazia să vorbesc despre alegerile europene organizate în România ca membră a UE (în 2009), să subliniez schimbările în organizarea campaniei şi a scrutinului cinci ani mai târziu (în 2014), sau să transmit opiniile specialiştilor legate de efectele crizei financiare, resimţite în această perioadă la nivelul statelor membre. Să nu uităm de energie, un capitol foarte important în UE, sau de noile tendinţe în tehnologie...

România făce parte din Uniunea Europeană 2007, însă am simţit că informaţia Bruxelles-ului trebuia tradusă pe înţelesul cetăţeanului. Sper că ceea ce am reuşit să fac în aceşti aproape opt ani să fi contribuit la formarea unei imagini cât mai corecte şi complete a ceea ce înseamnă proiectul european, măcar în ochii şi mintea cititorilor mei.

La Multi Ani Europa!

Dan LUCA / Bruxelles

Niciun comentariu: